• 1

    Légkör

    A diákokat jó hangulatú, konstruktív szellemiségű órákon tanítjuk. Olyan légkört teremtünk, amely szabad gondolkodásra és értelmes beszélgetésekre ösztönöz, továbbá elősegíti, hogy a fiatalok minél hamarabb magukévá tudják tenni az elsajátítandó képességeket. A készségek erősítése során arra is rá kívánjuk ébreszteni a fiatalokat, hogy jó dolog a tudás, anélkül nem lehet igényesen előadni, tartalmasan beszélgetni vagy megalapozott döntést hozni.Tudás birtokában lehetünk érdekes, izgalmas emberek.

  • 2

    Oktatók

    Egy csoportot egy tanár oktat az év során, mert a diákok hatékony fejlődéséhez fontos, hogy a tanár minél jobban megismerje őket. Azonban több alkalommal vendégelőadók – újságíró (álhírekről), marketinges (reklámok manipulatív hatásairól), pszichológus (asszertivitásról), HR-es (pályválasztásról), színész (stresszkezelésről és hatékony megjelenésről) internethasználati szokásokat kutató szakember – adnak elő a diákoknak.

  • 3

    Felfedező tanulás.

    A készségek megértésen alapuló alkalmazása leghatásosabban aktív, a tanulók közvetlen tapasztalataira, és azok feldolgozására épülő tanulási módszer segítségével fejleszthető. Ennek lényege, hogy a tanár hozzásegíti a diákokat, hogy közvetlen tapasztalatokat szerezzenek a tárgyalt eszközökről, majd ezek alapján együtt értelmezzék azokat. A megismert eszközök magabiztos alkalmazási képességének kialakítása érdekében pedig sokat gyakorolnak.

  • 4

    Differenciálás

    Élményközpontú óráinkon minden diáknak számos lehetősége van arra, hogy aktív részvételével erősítse készségeit. Kis létszámú csoportjainkban komolyan vesszük a differenciált oktatás elvét, azaz minden diák fejlődését önmagához képest értékeljük. Célunk a zárkózottabb, szégyenlősebb fiatalok aktivizálása, „megnyitása”; annak elérése, hogy őket is képessé tegyük a felszabadult kommunikációra.

Adj életre szóló kommunikációs alapokat gyermekednek!

Jelentkezés